Ylvas och Vingas blogg

Alla inlägg under november 2010

.

Av Elaine - 27 november 2010 14:19

 

Av Elaine - 22 november 2010 17:56

Äntligen lite uppdatering. Har ju inte vågat sätta in mitt kamerakort i datorn eftersom jag trott att den ska krascha, och utan bilder är det ju inte så skoj. Men nu, nu har jag ju en ny dator. Världens finaste och snällaste HP!

Annars så har ju Robin och Vinga kommit hit igen, ÄNTLIGEN! Har varit ensam. Fast det känns ju lite konstigt nu när man hade hunnit vänja sig.


Vi hade middag med några ur Robins klass och några ur min klass i lördags så att alla fick ses lite. Trevligt trevligt. Men huj vad mycket disk. Och så klart tog jag inte en enda bild.

Söndagen spenderades hos Frälsningsarmén här i Umeå. Var där för ett fältarbete och jag kan säga att om jag någonsin tänker bli frikyrklig så är det Frälsningsarmén som gäller. Alla var trevliga och snälla och vi gick därifrån glada och bara med positiva intryck! Och lite mer mys sen eftersom jag var och tittade på Lova Actually på kvällen.


Har inte varit hemma mycket på senaste så det är skönt att Robin är här så hundarna får mer sällskap. Det är så kallt så ingen vill vara ute och gå extra, så då vill man ju vara hemma och sällskapa med dem mer än vanligt.


Sitter och renskriver anteckningar just nu. Väntar inbetalning från förra momentet på torsdag, och då ska jag och fyra från klassen till Sundsvall över dagen (och en sväng via Ö-vik på middag). Perfekt timing, om jag nu får dem då, har ju väntat lääänge.


Ja, det var väl det just nu. Ska ta lite bilder och så ska det vara igång här lite mer igen. Har inte så mycket tid över dock, men jag ska försöka mellan IKSU, hundar och skolan (mitt liv just nu).

Ovido - Quiz & Flashcards